Iga unistus

võib olla investeering
4-5 november 2010 Prohkem pilte galeriis. Täname Tõnu Jaaniperet ning kogu toredat reisiseltskonda PAK käis koos KIKO ja VIKOga Lõuna-Eesti toidureisil

4-5 november 2010
Prohkem pilte galeriis.

4. november
SIBULATEE

Meie reis algas Jõhvist ja kulges läbi Iisaku ja Lohusuu Alatskivile, kus kohtusime suurepärase giidi Triinu Akkermanniga. Triinu kutsus meid esmalt Apollo Belvedere söögikohta Alatskivil, kus rääkis Sibulatee tegemistest, saamisest ja plaanidest edaspidi. Seejärel tutvustas koha omanik Marja Korpimäki oma ettevõtmisi Alatskivi kandis. Mekkisime imelist sibulamoosi ja jõhvika kooki.
Edasi külastasime Peipsimaa külastuskeskust ning sõitsime läbi Kolkja ja tegime pikema peatuse Varnja palvelas, kus saime ülevaate vanausuliste kommetest, ajaloost ja tänapäevast.
Edasi suundusime Kivi Puhkemajja, vaatasime ringi, tutvusime teenustega. Külla tuli ka Tauno Laasik, kes rääkis pilliroost ja oma plaanidest, näitas tehtut ja agaramad said teha ka pilliroopilli.

MTÜ MAITSEV LÕUNAEESTI
Edasine sihtpunkt oli Lõunakeskuse Taluturg. Meid võtsid vastu Merle Vall ja Kristiina Liimand ning esimene mulje turust oli väga hea. Hästi läbimõeldud riietus, kena kaupade väljapanek. Üsna suur sortiment. Merle korraldas meile ka huvitavamate toitude degusteerimise ja Kristiina väikese esitluse MTÜ Maitsev Lõunaeesti saamis- ja kujunemisloost. Pärast veel väiksed ostud huvitavalt taluturult ja märkamatult oligi kätte jõudnud pimedus ja aeg suunduda öömaja poole.  Meid ootas Arossa villa ja tema vahva peremees Tiit.

5. november
UMA MEKK

Teisel hommikul külastas meid Võrumaa Partnerluskogu Uma Mekk projektijuht Ave Tamra, kes rääkis Uma Mekki tegemistest, märgi saamisloost ja jagamise põhimõtetest. Tõi mekkida omaküpsetatud rukkileiba ning rääkis ka sibulapirukast ja kõrvitsasupist. :)
Edasi oli aeg lahkuda toreda pererahva juurest Arossas ning suund võtta Nopri Meierei poole.
Nopris ootas meid juba peremees Tiit ja perenaine Vilve Niilo. Vastuvõtt oli väga soe ning meierei ise väga muljetavaldav. Kogu see tehnika, arvutiprogrammid, süstematiseeritus, toodete valik oli uskumatu. Üks tubli pere on sellise ettevõtliku asja püsti pannud. Saime ka Nopri tooteid maitsta ning igaüks leidis oma lemmikud. Osa Nopri tooted kannavad ka Uma Meki kaubamärki. Külastus oli tohutult tore ja silm hakkab edaspidi meelega Nopri tooteid kaupluste lettidelt otsima. Väga tubli pererahvas ja hingega tehtud tooted.
Edasi tõi meie teekond meid koju tagasi, kaasas mitmed toredad Eesti oma tooted ning kuhjaga häid teadmisi ning kogemusi. Täname Tõnu Jaaniperet ning kogu toredat reisiseltskonda.

Aprill 2024
ETKNRLP
1234567
891011121314
1516171819 20 21
22232425262728
2930

Kohalik tegevusrühm
Peipsi-Alutaguse Koostöökoda - PAK on Leader-tüüpi kohalik tegevusrühm, mis pakub kaasabi elukeskkonna kaasajastamisel ja parandamisel.

Strateegia
Elukeskkonna parandamine sotsiaalse ja toetava infrastruktuuriga. Loodus- ja kultuuripärandi mitmekülgsem ning efektiivsem kasutamine.

Projektitoetused
Loe lähemalt projektitaotluste vastuvõtuaegade ja projektitaotluse tingimuste kohta toetuste sektsioonis. Vaata uute voorude teated uudiste all.

Kontaktandmed
Peipsi-Alutaguse Koostöökoda,
Tartu mnt 49, Iisaku 41101,
tel +372 56208461, +372 55559403, Saada e-mail

Organisatsioon Organisatsioon Organisatsioon

Veebidisain aara.ee

PAK käis koos KIKO

4 november SIBULATEE Meie reis algas Jõhvist ja kulges läbi Iisaku ja Lohusuu Alatskivile, kus kohtusime suurepärase giidi Triinu Akkermanniga 4-5 november 2010Prohkem pilte galeriis.

PAK käis koos KIKO ja VIKOga Lõuna-Eesti toidureisil

www.pakmty.ee © 2021 Peipsi-Alutaguse Koostöökoda »